Wednesday, February 15, 2017

Forex Karton Kaufen

Decken (Dekota). Ausgezeichnet yani bilinen ismi ile dekota. 2mm kalnlkta balayp 20 mm kadar ebatlar rahatlkla bulunabilen, tabakalar halinde olan bir reklam malzemesidir. PVC esasl bir malzemedir. El ile kolaylkla ilenebilmektedir. Ancak, kalnlk 5 mm. Ve zerinde kesim ii zorlamaktadr. Reklam ii ile uraan iyerlerinden temin edilebilir. Ben reklamclardan para halinde temin ettim. Yapacanz lauge gre artk paralarda iinizi grebilir. Ncelikle yapmaya altm projeyi forex kartonun zerine izdim. Izerken hafif bir bask uygulanmas yeterli geliyor. Forex zerinde iz yapyor. Printerdan kt alarak direkt forex kartonun zerinede izebilirsiniz. Hobi iin satle maket ba ile kap erevesini kesmeye baladm. Metall bir cetvel almanz nemli. Maket baklar tahta veya plastik cetvelleri kesebiliyor in iilik gerektiren kesimlerde sorun ortaya kabiliyor. Sonraki aamada tulalarn bulunaca blmlere bask uygulayarak duvar ile aralarnda bir schuss fark oluturmaya altm. Sonra ucu sivreltilmi bir cmbz ile tulalarn derz aralarn ekillendirdim. Boyama ilemine baladm. Boyama iin plastik buchstabe yaparken kullanm olduum, Vallejo von iin akrilik ve likit boyalardan kullandm. Ancak Tipte Satlan Biraz Daha Koyu Akrilik Boyalarn mimari modellerde daha iyi sonu verecei kansndaym. In der gerei ne kadar iyi bir modell ortaya karsanzda, iin buchstaben bir ksm boyamadan geiyor. Gerekilik hissini katan boyama. Tabisch bunlar sadece benim grlerim, bende renmeye alyorum. Ancak, bu ii ehli insanlardan duyduklarmda bu grlerimi destekliyor. Sevgili zden abi piyasada kolay bulunuyor mu bu karton. Ben yine ufaktan minik minik biiler yapmaya baladm elimde Balsa vard ama kesmeye zmparalamaya pek dayankl bir rn deil benim gibi acemi iin, daha iyi VERIM alabilir miyim Ellerine, yreine salk ok gzel olmu iskemleler, kskandm, nk benimkiler gerekten Iler acs :)) Forex karton dediin iinde KPK gibi sngerimsi bir tabaka olansa ondan da var evde ama denemedim .. Ya bu Forex karton sanrm maket Malzemeleri satan sitelerde var gibi ama onlardan alp hallo denemedim, Evet Balsa aacnn icilii ok Zor, dikkatli ve ar nazik davranmak gerekiyor :) i sngerimsi Gibi deil, d ii ayn sertlikte :) ben bu kartonlar stanbulda yaamann avantaj ile sadan soldan alyorum. yleki bu kartonlar zerinde genelde hep Reklamlar oluyor, AVM lerde hemen hemen ihr maza nnde olur arkasnda kartondan ayak olur 75-100 cm boyunda ve o Mazaya ait bir reklam olarak kullanlr, zerindeki o reklam bir Film eridi gibi ekerek ayrlyor ve bembeyaz bir zemin kyor ortaya . Bu mazalara rica ediyorum reklam sreleri bitince atmamalarn benim Alacam sylyorum kimi ayryor kimi atyor :)) imdiye kadar byle temin ettim vede ediyorumda. Ne zaman Forex siz kalrsam internetten temin edeceim :)) Teekkr ederim Sevgili Zden abi verdiin bilgilere, anladm o reklam panolarn, bundan sonra GZM hep yol kenarlarnda olacak :)) Tespitleri yapalm bulamadn bizde yardm ederiz, seviler, sayglar Ellerine salk dostum. Senin u Forex karton epey yetenekli bir malzeme sanrm))) aka bir yana gerekten ihr geen gn daha gzle Iler karyorsunuz retkenliinize gpta etmemek mmkn deil. Ben halen forex denemedim kalklndan phelerim var dolaysyla ahaba devam. Bu konuda da kavak aac en kolay ilenebilen ve dayankl geliyor bana. Ama sonu nemli tabii in Ordnung gzel iler kartyorsunuz tebrikler tekrar. Esen kaln evet dostum aslnda forex und ynelmemin tek nedeni atlyem olmay. Malum ahapla ev ortamnda almak kolay deil, hele benim gibi mutfakta aa ileri yaptm dnseneniz. Nki ahab ilerken sizde biliryorsunuz tozlu bir alma oluuyor :)) Bu kartonun von bir sknts yok tertemiz alyorum. Kalclna gelince oda salam. Ilk baladm yllarda yaptm minyatrlerde und ufak defermasyon gremiyorum, suya ve rutubete dayankl. Yaptm i srf bu olduu iin retkenliimde odere fazla oluyor, gndzleri pek almyorum, gndz gezerim, tozarm malzemeler aratrrm genelde. Tekrar teekkr ederim dostum sizede kolay gelsin. Kartonsan San. Ve tic Ein .. (KARTN) Biz, yorumlar kullanarak dier kullanicilarla balantya geccedilmeniz, perspektifinizi paylamanz ve yazarlara ve dier kullanclara sorular sormanz amaccedillyoruz. Ancak, soumlylem duumlzeyini yuumlksek tutmak amacyla oluturduumuz aagdaki kriterleri luumltfen aklnzda tutunuz: Soumlyleiyi zenginletirin Odaklann ve takipte olun. Sadece tartlan konuyla ilgili bilgileri goumlnderin. Saygl olun. Negatif goumlruumller Galle pozitif ve diplomatik ccedilerccedilevede anlatlabilir. Standart yaz stili kullann. Noktalama, kuumlccediluumlk ve buumlyuumlk harf kullanin. NICHT: Spam veveya promosyon iccedileren mesajlar ve yorum iccedilindeki balantlar silinecektir. Kuumlfuumlr,.........,....................................... Yalnz Tuumlrkccedile yorum yapabilirsiniz. Spam veya suistimal Edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanc olarak Investieren tarafndan ileride bir kayittan men edilecektir. Investieren yorum kurallarn okudum ve kabul ediyorum. Bu grafii silmek istediinisieren emin misiniz Ekteki grafii yeni bir grafikle deitirmek istiyor musunuz Ltfen tekrar yorum yapmadans nce bir dakika bekleyiniz. Yorumunuz iin teekkr ederiz. Yorumunuz, yneticilerimiz tarafndan kontrol edildikten sonra onaylanacaktr. Bu sebeple von yorumunuzun yaynlanmas von biraz zaman alabilir.


No comments:

Post a Comment